S čím potřebujete pomoci?

Vyberte si jedno z témat níže

Aktuální informace k mojí žádosti

Děkujeme vám, že jste u nás požádal/a o půjčku. Vaši žádost zkontrolujeme a budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a SMS, abychom se ujistili, že máte aktuální informace. Pokud bychom potřebovali více informací, budeme vás také kontakovat. Chceme vaši žádost schválit co nejdříve.

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu získat půjčku, i přesto že mám špatnou úvěrovou historii?
Kdo provádí měsíční platby?
Jak dlouho trvá získat půjčku?
Aktuální informace k mojí žádosti

Nemohu najít sekundárního dlužníka

Nejprve ta dobrá zpráva. Pokud potřebujete sekundárního dlužníka, znamená to, že vaše žádost byla schválena a požadovaná částka je pro vás rezervována. Všechny naše půjčky potřebují sekundárního dlužníka, protože půjčujeme na základě důvěry - ne vaší kreditní historie.

Každý týden jednáme s tisíci zákazníků, jako jste vy - kteří potřebují pomoc při hledání vhodného sekundárního dlužníka. Proto jsme vytvořili řadu nástrojů, které vám pomohou objevit správnou osobu, pomohou vám se zeptat nebo zjistit, zda splňuje potřebná kritéria. Podívejte se na ně a my vám pomůžeme najít správného sekundárního dlužníka.

Je můj sekundární dlužník vhodný?
Koho bych si měl vybrat jako svého sekundárního dlužníka?
Jak mohu požádat svého sekundárního dlužníka o pomoc?
Jak můj sekundární dlužník požádá o ručení za půjčku?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kdo je sekundární dlužník?
Můžu dostat půjčku bez sekundárního dlužníka?
Na co se budete ptát mého sekundárního dlužníka?

Proč byl můj sekundární dlužník zamítnut?

Stát se sekundárním dlužníkem je vážné rozhodnutí, a proto se snažíme schvalovat pouze sekundárního dlužníka, o nichž si myslíme, že jsou ve vhodné finanční pozici, aby v případě potřeby převzali odpovědnost za půjčku.

Máme několik základních požadavků, jako je dobrý příjem a kreditní historie. Dále, majitelé nemovitostí jsou s větší pravděpodobností schváleni.

Máme však také složitější pravidla, která vás, vašeho sekundárního dlužníka ale i nás chrání před tím, aby se nikdo nedostal do finančních nebo existenčních problémů. Vždy uděláme vše, co je v našich silách, abychom schválili vašeho sekundárního dlužníka - takže pokud jsme ho odmítli, je to z dobrého důvodu.

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Proč byl můj sekundární dlužník zamítnut?
Můžu dostat půjčku bez sekundárního dlužníka?
Musí být můj sekundární dlužník vlastníkem nemovitosti?

Mohu si půjčit více peněz?

Pokud jsme vaší půjčku ještě nevyplatili, můžete požádat o jakoukoliv částku až do výše 15 000 Kč, musíte ale prokázat, že si můžete dovolit měsíční splátky - nechceme abyste se nedostali do problémů se splácením částky.

Pamatujte, že váš sekundární dlužník musí být schopen splácet splátky, pokud tak neučiníte vy.

Pokud jsme již vaši půjčku vyplatili, budete ji muset splatit v plné výši, než vám pomůžeme s novou půjčkou.

Chcete-li zkontrolovat váš aktuální zůstatek půjčky, přihlaste se do vašeho účtu a přejděte k výpisům.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kolik si mohu půjčit?
Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Mohu provést mimořádnou splátku?

Vyskytl se problém s webem

Toto není dobré - budeme se to snažit opravit co nejdříve. Dejte nám prosím vědět, co se děje co nejpodrobněji a my se tomu budeme věnovat, jakmile to bude možné. Dáme vám vědět, hned jak to vyřešíme! Pošlete nám e-mail na -

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak se přihlásím k mému online účtu?

Chci zrušit svou žádost

Žádný problém - věříme, že jste našli řešení jinde.

Jakmile je vaše žádost schválena, rezervujeme vám peníze po dobu 2 týdnů.

Pokud již peníze nepotřebujete, dejte nám prosím vědět. Použijeme tyto prostředky pro někoho jiného. Kliknutím níže zrušíte žádost.

Zrušit moji žádost

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak zjistím, jestli budu schválen/a?
Jsou půjčky spolehlivé a zabezpečené?
Proč je váš úrok tak vysoký?

Ostatní

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kdo je sekundární dlužník?
Jak dlouho trvá získat půjčku?
Můžu dostat půjčku bez sekundárního dlužníka?

Jaké jsou mé povinnosti jako sekundární dlužník?

To je skvělá otázka a zároveň něco, co bereme velmi vážně.

Ve skutečnosti jsme této problematice věnovali část našeho webu, abychom podrobně vysvětlili, jaké jsou vaše povinnosti, můžete si je přečíst zde.

Stručně řečeno, budete muset provádět splátky, pokud někdy dlužník nedodrží datum a částku splátky.

Podívejte se na průvodce, který obsahuje i další opravdu užitečné informace.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaké jsou povinnosti sekundárního dlužníka?
Měl/a bych se stát sekundárním dlužníkem?
Proč je půjčka vyplacena na bankovní účet mého sekundárního dlužníka?

Jak se mohu stát sekundárním dlužníkem půjčky?

Je jednoduché stát se sekundárním dlužníkem.

Jakmile dlužník dokončí svou žádost, obdrží jedinečný odkaz. Stačí pak kliknout na tento odkaz a můžete vyplnit svou žádost o ručení.

Podrobnější vysvětlení najdete v průvodci , který v plném rozsahu vysvětluje proces žádosti o ručení za půjčku.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaký je proces stát se sekundárním dlužníkem?
Proč potřebujete bankovní údaje mého sekundárního dlužníka?
Jak může můj sekundární dlužník podepsat formuláře?

Kdy se dozvím, zda byla moje žádost schválena?

V případě se zaregistrujete jako sekundární dlužník, dáme vám okamžitě vědět, pokud být sekundárním dlužníkem nemůžete.

Po dokončení vaší žádosti online zkontrolujeme pár dalších věcí, abychom se ujistili, že jste ve vhodné situaci, abyste převzal/a odpovědnost za půjčku.

Pokud je vše v pořádku, vyplatíme půjčku do 24 hodin. Během procesu zpracovávání žádosti vás budeme průběžně informovat.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaký je proces stát se sekundárním dlužníkem?
Budete ověřovat úvěrovou historii sekundárního dlužníka?

Jak mohu přestat být sekundárním dlužníkem?

Vaši žádost můžete kdykoliv před vyplacením půjčky zrušit - stačí kliknout zde .

Pokud jsme již půjčku vyplatili, jediným způsobem, jak přestat být sekundárním dlužníkem, je, že půjčka byla splacena v plné výši, včetně jakýchkoliv dlužných úroků.

Chcete-li zjistit, kolik zbývá zaplatit, a nebo splatit půjčku, můžete se přihlásit do vašeho online účtu.
Chcete-li se dozvědět více o odpovědnostech sekundárního dlužníka, přečtěte si prosím našeho průvodce zde .

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Měl/a bych se stát sekundárním dlužníkem?
Jak mohu přestat být sekundárním dlužníkem?
Mohu změnit svého sekundárního dlužníka?

Vyskytl se problém s webem

Toto není dobré - budeme se to snažit opravit co nejdříve. Dejte nám prosím vědět, co se děje co nejpodrobněji a my se tomu budeme věnovat, jakmile to bude možné. Dáme vám vědět, hned jak to vyřešíme! Pošlete nám e-mail na -

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Ostatní

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Aktuální informace k mojí žádosti
Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jsou půjčky spolehlivé a zabezpečené?

Změna data splácení

Pokud jste zatím splátky platili včas a nejste příliš blízko k dalšímu datu splácení, můžete prostřednictvím vašeho online účtu změnit vaše měsíční datum splácení.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Kolik jsem již zaplatil/a


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Proveďte mimořádné splátky


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Chci splatit mou půjčku


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Změna osobních údajů


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Potřebuji aktualizovat své platební údaje


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Tento měsíc nemohu zaplatit

Je opravdu důležité, aby vaše půjčka nebyla v prodlení a všechny vaše splátky byly provedeny včas. Pokud z nějakého důvodu nemůžete splátku provést, musí váš sekundární dlužník provést platbu, aby půjčka zůstala ve splatnosti.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaké jsou povinnosti sekundárního dlužníka?
Mohu přerušit splacení?
Mohu zaplatit méně než je splátka?
Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?

Chci si půjčit více peněz

Zřejmě jsme udělali něco dobře, pokud si od nás chcete znovu půjčit - děkujeme, že jste naším zákazníkem.

Jediným způsobem, jak si od nás můžete znovu půjčit, je splatit první půjčku v plné výši.

Jakmile je vaše půjčka splacena, jste vždy vítán/a požádat o novou půjčku. Kliknutím sem spustíte novou žádost o půjčku.

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Slibujeme, že s vámi budeme spolupracovat a poskytneme vám co nejlepší zážitek jako zákazníku Tando. Pokud potřebujete, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak dlouho budu čekat na odpověď?

Tento měsíc nemohu zaplatit

Je opravdu důležité, aby vaše půjčka nebyla v prodlení a všechny vaše splátky byly provedeny včas. Pokud z nějakého důvodu nemůžete splátku provést, musí váš sekundární dlužník provést platbu, aby půjčka zůstala ve splatnosti.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Mohu zaplatit méně než je splátka?
Mohu přerušit splacení?

Splátka je příliš vysoká

Než schválíme jakoukoliv půjčku, projdeme s vámi váš rozpočet, abyste si byli jisti, že si můžete dovolit splátky.

Pokud se vaše situace změnila a vy si již nemůžete dovolit splácet, musí splácet váš sekundární dlužník a to až do doby, kdy si to budete moci opět dovolit.

Je opravdu důležité, aby půjčka zůstala ve splatnosti, a to je jeden z nejdůležitějších důvodů, proč máte sekundárního dlužníka.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu zaplatit méně než je splátka?
Proč je váš úrok tak vysoký?
Co když platba selže?
Kdo provádí měsíční platby?

Potřebuji změnit své pravidelné datum splatnosti

Pokud jste zatím splátky platili včas a nejste příliš blízko k dalšímu datu splácení, můžete prostřednictvím vašeho online účtu změnit vaše měsíční datum splácení.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Potřebuji aktualizovat své platební údaje


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Mohu přerušit splacení?

Nenabízíme splátkové prázdniny. Když si od nás půjčíte, slibujeme, že uděláme vše, co je v našich silách, aby vaše půjčka byla stále aktuální a pomůžeme vám dodržet původní podmínky půjčky. Nevěříme, že splátkové prázdniny pomáhají, proto je nenabízíme našim zákazníkům.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu přerušit splacení?
Mohu zaplatit méně než je splátka?
Kdo provádí měsíční platby?
Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?

Chci zrušit svou žádost

Žádný problém - věříme, že jste našli řešení jinde.

Jakmile je vaše žádost schválena, rezervujeme vám peníze po dobu 2 týdnů.

Pokud již peníze nepotřebujete, dejte nám prosím vědět. Použijeme tyto prostředky pro někoho jiného. Kliknutím níže zrušíte žádost.

Zrušit moji žádost

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak zjistím, jestli budu schválen/a?
Kolik si mohu půjčit?
Mohu získat půjčku, i přesto že mám špatnou úvěrovou historii?

Chci splatit mou půjčku


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Přestaňte mne kontaktovat

Pokud se domníváte, že vám zasíláme informace, nebo vás kontaktujeme, i když bychom neměli, dejte nám vědět a my se o to postaráme.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Pokud zde nemůžete najít to, co potřebujete, dejte nám vědět a my se vám ozveme. Pošlete nám e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak dlouho budu čekat na odpověď?

Jak mohu podat stížnost?

Bereme stížnosti velmi vážně. Vše, co musíte udělat, je kontaktovat nás a sdělit nám, co se děje - my to řádně prozkoumáme a co nejdříve se vám ozveme. Pokud chcete, můžete si přečíst více o našem procesu vyřizování stížností.

Řekněte nám, co se děje a my vše vyřídíme. Pošlete nám e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Strhli jste si peníze z mého účtu

Ozvěte se nám, my se na to podívame co nejdříve a vyřešíme to.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Proč jste z mého účtu strhli peníze?

Dotazy médií

Zašlete prosím všechny mediální dotazy na adresu media@tando.me

Marketingová spolupráce

Zašlete prosím všechny dotazy týkající se partnerství na e-mail affiliates@tando.me

Kontrolujeme vaše údaje. Počkejte, prosím!!