S čím potřebujete pomoci?

Vyberte si jedno z témat níže

Aktuální informace k mojí žádosti

Děkujeme vám, že jste u nás požádal/a o půjčku. Vaši žádost zkontrolujeme a budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a SMS, abychom se ujistili, že máte aktuální informace. Pokud bychom potřebovali více informací, budeme vás také kontakovat. Chceme vaši žádost schválit co nejdříve.

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu získat půjčku, i přesto že mám špatnou úvěrovou historii?
Kdo provádí měsíční platby?
Jak dlouho trvá získat půjčku?
Aktuální informace k mojí žádosti

Nemohu najít ručitele

Nejprve ta dobrá zpráva. Pokud potřebujete ručitele, znamená to, že vaše žádost byla schválena a požadovaná částka je pro vás rezervována. Všechny naše půjčky potřebují ručitele, protože půjčujeme na základě důvěry - ne vaší kreditní historie.

Každý týden jednáme s tisíci zákazníků, jako jste vy - kteří potřebují pomoc při hledání vhodného ručitele. Proto jsme vytvořili řadu nástrojů, které vám pomohou objevit správnou osobu, pomohou vám se zeptat nebo zjistit, zda splňuje potřebná kritéria. Podívejte se na ně a my vám pomůžeme najít správného ručitele.

Je můj ručitel vhodný?
Koho bych si měl vybrat jako svého ručitele?
Jak mohu požádat svého ručitele o pomoc?
Jak můj ručitel požádá o ručení za půjčku?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kdo je ručitel?
Můžu dostat půjčku bez ručitele?
Na co se budete ptát mého ručitele?

Proč byl můj ručitel zamítnut?

Stát se ručitelem je vážné rozhodnutí, a proto se snažíme schvalovat pouze ručitele, o nichž si myslíme, že jsou ve vhodné finanční pozici, aby v případě potřeby převzali odpovědnost za půjčku.

Máme několik základních požadavků, jako je dobrý příjem a kreditní historie. Dále, majitelé nemovitostí jsou s větší pravděpodobností schváleni.

Máme však také složitější pravidla, která vás, vašeho ručitele ale i nás chrání před tím, aby se nikdo nedostal do finančních nebo existenčních problémů. Vždy uděláme vše, co je v našich silách, abychom schválili vašeho ručitele - takže pokud jsme ho odmítli, je to z dobrého důvodu.

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Proč byl můj ručitel zamítnut?
Můžu dostat půjčku bez ručitele?
Musí být můj ručitel vlastníkem nemovitosti?

Mohu si půjčit více peněz?

Pokud jsme vaší půjčku ještě nevyplatili, můžete požádat o jakoukoliv částku až do výše 100 000 Kč, musíte ale prokázat, že si můžete dovolit měsíční splátky - nechceme abyste se nedostali do problémů se splácením částky.

Pamatujte, že váš ručitel musí být schopen splácet měsíční splátky, pokud tak neučiníte vy.

Pokud jsme již vaši půjčku vyplatili, budete ji muset splatit v plné výši, než vám pomůžeme s novou půjčkou.

Chcete-li zkontrolovat váš aktuální zůstatek půjčky, přihlaste se do vašeho účtu a přejděte k výpisům.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kolik si mohu půjčit?
Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Mohu provést mimořádnou splátku?

Vyskytl se problém s webem

Toto není dobré - budeme se to snažit opravit co nejdříve. Dejte nám prosím vědět, co se děje co nejpodrobněji a my se tomu budeme věnovat, jakmile to bude možné. Dáme vám vědět, hned jak to vyřešíme! Pošlete nám e-mail na -

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak se přihlásím k mému online účtu?

Chci zrušit svou žádost

Žádný problém - věříme, že jste našli řešení jinde.

Jakmile je vaše žádost schválena, rezervujeme vám peníze po dobu 2 týdnů.

Pokud již peníze nepotřebujete, dejte nám prosím vědět. Použijeme tyto prostředky pro někoho jiného. Kliknutím níže zrušíte žádost.

Zrušit moji žádost

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak zjistím, jestli budu schválen/a?
Jsou půjčky spolehlivé a zabezpečené?
Proč je váš úrok tak vysoký?

Ostatní

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Kdo je ručitel?
Jak dlouho trvá získat půjčku?
Můžu dostat půjčku bez ručitele?

Jaké jsou mé povinnosti jako ručitel?

To je skvělá otázka a zároveň něco, co bereme velmi vážně.

Ve skutečnosti jsme této problematice věnovali část našeho webu, abychom podrobně vysvětlili, jaké jsou vaše povinnosti, můžete si je přečíst zde.

Stručně řečeno, budete muset provádět měsíční splátky půjčky, pokud někdy dlužník nedodrží datum a částku splátky.

Podívejte se na průvodce, který obsahuje i další opravdu užitečné informace.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaké jsou povinnosti ručitele?
Měl/a bych se stát ručitelem?
Proč je půjčka vyplacena na bankovní účet mého ručitele?

Jak se mohu stát ručitelem půjčky?

Je jednoduché stát se ručitelem.

Jakmile dlužník dokončí svou žádost, obdrží jedinečný odkaz. Stačí pak kliknout na tento odkaz a můžete vyplnit svou žádost o ručení.

Podrobnější vysvětlení najdete v průvodci , který v plném rozsahu vysvětluje proces žádosti o ručení za půjčku.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaký je proces stát se ručitelem?
Proč potřebujete bankovní údaje mého ručitele?
Jak může můj ručitel podepsat formuláře?

Kdy se dozvím, zda byla moje žádost schválena?

V případě se zaregistrujete jako ručitel, dáme vám okamžitě vědět, pokud být ručitelem nemůžete.

Po dokončení vaší žádosti online zkontrolujeme pár dalších věcí, abychom se ujistili, že jste ve vhodné situaci, abyste převzal/a odpovědnost za půjčku.

Pokud je vše v pořádku, vyplatíme půjčku do 24 hodin. Během procesu zpracovávání žádosti vás budeme průběžně informovat.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaký je proces stát se ručitelem?
Budete ověřovat úvěrovou historii ručitele?
Může být můj partner/člen rodiny mým ručitelem?

Jak mohu přestat být ručitelem?

Vaši žádost můžete kdykoliv před vyplacením půjčky zrušit - stačí kliknout zde .

Pokud jsme již půjčku vyplatili, jediným způsobem, jak přestat být ručitelem, je, že půjčka byla splacena v plné výši, včetně jakýchkoliv dlužných úroků.

Chcete-li zjistit, kolik zbývá zaplatit, a nebo splatit půjčku, můžete se přihlásit do vašeho online účtu.
Chcete-li se dozvědět více o odpovědnostech ručitele, přečtěte si prosím našeho průvodce zde .

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Měl/a bych se stát ručitelem?
Jak mohu přestat být ručitelem?
Mohu změnit svého ručitele?

Vyskytl se problém s webem

Toto není dobré - budeme se to snažit opravit co nejdříve. Dejte nám prosím vědět, co se děje co nejpodrobněji a my se tomu budeme věnovat, jakmile to bude možné. Dáme vám vědět, hned jak to vyřešíme! Pošlete nám e-mail na -

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Ostatní

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně ručení nebo potřebujete naši pomoc, kontaktujte nás. Nic pro nás není důležitější než zajištění toho, aby naši zákazníci náš produkt plně pochopili.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Aktuální informace k mojí žádosti
Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jsou půjčky spolehlivé a zabezpečené?

Změna data splácení

Pokud jste zatím splátky platili včas a nejste příliš blízko k dalšímu datu splácení, můžete prostřednictvím vašeho online účtu změnit vaše měsíční datum splácení.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Kolik jsem již zaplatil/a


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Proveďte mimořádné splátky


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Chci splatit mou půjčku


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu splácet nebo vypořádat svou půjčku?
Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Změna osobních údajů


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Potřebuji aktualizovat své platební údaje


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Tento měsíc nemohu zaplatit

Je opravdu důležité, aby vaše půjčka nebyla v prodlení a všechny vaše měsíční splátky byly provedeny včas. Pokud z nějakého důvodu nemůžete splátku provést, musí váš ručitel provést platbu, aby půjčka zůstala ve splatnosti.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jaké jsou povinnosti ručitele?
Mohu přerušit splacení?
Mohu zaplatit méně než je měsíční splátka?
Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?

Chci si půjčit více peněz

Zřejmě jsme udělali něco dobře, pokud si od nás chcete znovu půjčit - děkujeme, že jste naším zákazníkem.

Jediným způsobem, jak si od nás můžete znovu půjčit, je splatit první půjčku v plné výši.

Jakmile je vaše půjčka splacena, jste vždy vítán/a požádat o novou půjčku. Kliknutím sem spustíte novou žádost o půjčku.

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu provést mimořádnou splátku?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Slibujeme, že s vámi budeme spolupracovat a poskytneme vám co nejlepší zážitek jako zákazníku Tando. Pokud potřebujete, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Nemůžu se přihlásit k mému účtu
Jak dlouho budu čekat na odpověď?

Tento měsíc nemohu zaplatit

Je opravdu důležité, aby vaše půjčka nebyla v prodlení a všechny vaše měsíční splátky byly provedeny včas. Pokud z nějakého důvodu nemůžete splátku provést, musí váš ručitel provést platbu, aby půjčka zůstala ve splatnosti.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Mohu zaplatit méně než je měsíční splátka?
Mohu přerušit splacení?

Měsíční splátka je příliš vysoká

Než schválíme jakoukoliv půjčku, projdeme s vámi váš rozpočet, abyste si byli jisti, že si můžete dovolit měsíční splátky.

Pokud se vaše situace změnila a vy si již nemůžete dovolit splácet, musí splácet váš ručitel a to až do doby, kdy si to budete moci opět dovolit.

Je opravdu důležité, aby půjčka zůstala ve splatnosti, a to je jeden z nejdůležitějších důvodů, proč máte ručitele.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu zaplatit méně než je měsíční splátka?
Proč je váš úrok tak vysoký?
Co když platba selže?
Kdo provádí měsíční platby?

Potřebuji změnit své pravidelné datum splatnosti

Pokud jste zatím splátky platili včas a nejste příliš blízko k dalšímu datu splácení, můžete prostřednictvím vašeho online účtu změnit vaše měsíční datum splácení.


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Potřebuji aktualizovat své platební údaje


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak mohu změnit datum platby?
Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Mohu přerušit splacení?

Nenabízíme splátkové prázdniny. Když si od nás půjčíte, slibujeme, že uděláme vše, co je v našich silách, aby vaše půjčka byla stále aktuální a pomůžeme vám dodržet původní podmínky půjčky. Nevěříme, že splátkové prázdniny pomáhají, proto je nenabízíme našim zákazníkům.

Pokud s námi chcete probrat vaši splátku, kontaktujte nás a my s vámi budeme spolupracovat, abychom vaši půjčku udrželi ve splatnosti.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu přerušit splacení?
Mohu zaplatit méně než je měsíční splátka?
Kdo provádí měsíční platby?
Co když platba selže?
Jaké jsou způsoby, jak vám mohu zaplatit?

Chci zrušit svou žádost

Žádný problém - věříme, že jste našli řešení jinde.

Jakmile je vaše žádost schválena, rezervujeme vám peníze po dobu 2 týdnů.

Pokud již peníze nepotřebujete, dejte nám prosím vědět. Použijeme tyto prostředky pro někoho jiného. Kliknutím níže zrušíte žádost.

Zrušit moji žádost

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak zjistím, jestli budu schválen/a?
Kolik si mohu půjčit?
Mohu získat půjčku, i přesto že mám špatnou úvěrovou historii?

Chci splatit mou půjčku


Proč se tedy nyní nepřihlásit k vašemu účtu?

Jak byste se chtěl/a přihlásit do vašeho účtu?

Pokud potřebujete pomoc a nemůžete ji najít zde, kontaktujte nás a my se vám ozveme jakmile to bude možné.

Zavolejte nám

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Mohu provést mimořádnou splátku?
Mohu zaplatit dříve?
Jak se přihlásím k mému online účtu?

Přestaňte mne kontaktovat

Pokud se domníváte, že vám zasíláme informace, nebo vás kontaktujeme, i když bychom neměli, dejte nám vědět a my se o to postaráme.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Pokud zde nemůžete najít to, co potřebujete, dejte nám vědět a my se vám ozveme. Pošlete nám e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Jak dlouho budu čekat na odpověď?

Jak mohu podat stížnost?

Bereme stížnosti velmi vážně. Vše, co musíte udělat, je kontaktovat nás a sdělit nám, co se děje - my to řádně prozkoumáme a co nejdříve se vám ozveme. Pokud chcete, můžete si přečíst více o našem procesu vyřizování stížností.

Řekněte nám, co se děje a my vše vyřídíme. Pošlete nám e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Strhli jste si peníze z mého účtu

Ozvěte se nám, my se na to podívame co nejdříve a vyřešíme to.

Zavolejte nám -

+42 035 888 1046

Naše pracovní doba je od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00 a v pátek od 9:00 do 15:00. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Nebo pošlete e-mail na -

ahoj@tandopujcky.cz

Podívejte se na některé související otázky, které již byly zodpovězeny a které by vám mohly pomoci s tím, co hledáte.

Proč jste z mého účtu strhli peníze?

Dotazy médií

Zašlete prosím všechny mediální dotazy na adresu media@tando.me

Marketingová spolupráce

Zašlete prosím všechny dotazy týkající se partnerství na e-mail affiliates@tando.me

Kontrolujeme vaše údaje. Počkejte, prosím!!