Transparentnost především

Určitě jste si všimli, že hodně mluvíme o otevřenosti a jednoduché komunikaci - a to vše se vrací zpět k bodu, proč jsme tuto společnost vybudovali.

Zákazník a je u nás vždy na prvním místě.

Zní to jednoduše, ale je to také pravda? Kolik znáte společností, kde se cítíte jen jako číslo? A kde máte pocit, že všechno, co dělají a říkají, je pouze jen pro jejich vlastní prospěch? My opravdu nechceme být takoví.

V Tando pracujeme na tom, abychom se ujistili, že nejsme jen „jedna z těch společností“.

Každý den posloucháme nahrávky rozhovorů, které s vámi máme. Děláme to proto, abychom zkontrolovali kvalitu toho, co děláme. Je pro nás důležité, abychom naši práci odváděli dobře. Chceme aby naše práce byla v souladu s našimi sliby, aby byla jednoduchá a přátelská.

Poslech vašich hovorů nám také pomáhá porozumět jakým problémům čelíte. Hovory s vámi patří k nejcennějším nástrojům, které nám pomáhají věci stále vylepšovat.

Když neposloucháme hovory, čteme a kontrolujeme e-maily. Díváme se na informace o tom, jak používáte náš web nebo mobilní aplikaci a vymýšlíme způsoby, jak vám věci usnadnit.

Velmi často upravujeme náš web, přemýšlíme jakou textovou zprávu vám poslat nebo školíme naše zaměstnance, abychom vylepšili vaši zkušenost - a pokaždé, přemýšlíme nad vámi - našimi zákazníky.

Proč vám to všechno říkáme? Protože chceme vaši pomoc. Neustále vylepšujeme naše produkty a chtěli bychom od vás slyšet co bychom měli ještě zlepšit. Vše od vaší osobní zkušenosti s námi po telefonu, až po nové nápady do naší mobilní aplikace.

Vaše nápady prosím pošlete na ahoj@tandopujcky.cz

Kontrolujeme vaše údaje. Počkejte, prosím!!